blåsigt värre

Det blåser som attan här men solen skiner. Jag har suttit och pluggat spanska i över 1 timme, var riktigt kul och  hade kunnat fortsätta ett tag till men var tvungen att avbryta för att börja dona i köket, dags för middagstid och jag bjuder på pommes frites, kotletter och pepparsås. En otroligt enkel rätt med tanke på att kotletterna är kvar sen igår och såsen är en kall variant och ligger i kylen. mumma!

Måste säga att dagen har vart bra. har hunnit slänga massor av kläder och vika de andra. Ska fortsätta städeriet på rummet. Håller på att flytta alla hårprodukter,smink, krämer osv till Rogers badrum som nu visst är mitt. Alltså kommer det bli mycket mindre stökigt på mitt rum när jag kommer sminka mig och fixa håret på toan. Det ska bli sååå fint =) just wait!

Lite tråkiga bilder, har vart så dåligt på sistonde med sånt.


Min vackra samling =)



Min tomma garderob, mamma tycker jag har hur
mkt kläder som helst, jag kontrar med:
Åk till nån annans unge så ska du få se på kläder.



mina nya jeans legging, inte bästa bilden.
(borde kanske ha vänt på den?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0