back on track

Lyckades lägga mig i sängen där vid halv 9. vad skönt att bara ligga och glo, utan nån som ska stressa en. Efter vakna med the voice så stängde jag av burken och slog upp min bok och myste på i sängen med Molly som joinade mig =) ställde klockan på 11.00 för att hinna kirra lunch och såklart somnade jag runt halv 11 så jag var jätte trött när klockan ringde. nåja

Blev korv och makaroner, godars=) , duscha,, sminka sen hämta lillebror från skolan. Sen tog vi en fikavetehatten, han och jag :) Axel tyckte jag var som en unge när jag drack festis till min chokladboll, hahah :P

Axel skulle sen köpa en film, rottatouille (?) Ni vet, nån tecknad film med nån råtta. Så vi stack på COOP och letade i 45 minuter! tro jag vart less. Den fanns inte, så han köpte nån annan, nått kasst. Jag kom även därifrån med 2 filmer (oväntat) Thelma och louise (klassiker) & Kalle och chokladfabriken :P hehe


Nå nu väntar vi på att mamma ska komma hem och sen bär det av mot Jokkmokk på en kort visit =)


Min kära lillebror när han var liten, nu när man tar kort
på han så ska han alltid göra nån konstig grimars.
Det här är iaf min favorit bild :P
sööötunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0