Absolut intressant inlägg!

Vilken ångest att bada med Axel, han hoppar från högsta trampolinen och inte nog med de, han tar sats och sen gör han snurrar och ja allt möjligt i luften, det gick inte riktigt koncentrara sig på att simma då,

När jag kom hem la jag mig framför Tyra Banks show, somnade of course! vaknade i mitten av top model av mor som ropade:
Nu är det mat!

Efter maten satte jag mig i sängen för att öppna lite post och sånt, men vem sitter inte framför mig då och räcker ut sin tass, och tittar på mig med sina stora vackra bruna ögon.
Bara att lägga ifrån sig allt, dra på sig varma kläder och ut på en promenad=) Så 45 min var vi ute och det var lika skönt som förra gången!



Jag vet att jag har haft mkt bilder på Molly nu, men kan jag hjälpa att hon är så förbaskat söt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0