about me now

Läser min gamla blogg nu! vad kul, saknar faktiskt den. Vill verkligen ha en ny header, Bella skulle hjälpa mig men det verkar inte bli av, så jag har suttit och läst på "designa din egen blogg" men helt ärligt, jag fattar inget! Jag skulle nog bara förstöra om jag går dit och pillrar:/

Nåja hittade en sån där lista som man fyller i som jag skrivit i min gamla blogg. Behöver nog bara ändra lite:P

Just nu är jag: hemma
Vilka kan få dig att må dåligt: Antar att det är lätt att få mig att må dåligt, så alla?
Hit går jag helst: hem
Vad åt du senast: köttgryta med kantareller och potatismos=)
Vem fick du mail av senast: Säkert nått skit från facebook som vanligt.
Senaste bussresa: Från Jokkmokk nån helg sen
Manchester eller jeans: Jeans

Sover du naken: trollingar
Vad gör du när du inte kan sova: kollar på film eller läser
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Absolut ingen aning, gillar både och =)
Hur många dagar i veckan går du på fest: olika, kanske 1 eller 2
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Absolut, en super fin stad
Vad tycker du om Lunarstorm: haha saknar det faktiskt, men inte så ofta nå mer
Favoritfilm: ingen aning

Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Ja fast jag själv gör det.
Är du ett intellektuellt geni: smart oja!
Är du den som avslutar telefonsamtal: hah ja alla klagar på mig för ja slänger luren i örat på dom :P
Vad gör du om tio år: Då är jag kändis frisör och tar 1 miljon för en klippning
Vad gillar du för kakor? Snickerskakor som mamma gör lätt!
Vad äter du helst till middag? Entrecote med klyftpotatis och nån god sås.
Varför är du inte vegan? för att kött är så sjukt gott!

Vad heter ditt husdjur? Molly och Rocko
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor och T shirt
Vad har du för frisyr? gardiner
Hur många timmar brukar du sova per natt? kanske 9 timmar beror på när man börjar.
Vad dricker du helst till maten? vatten!
Vad dricker du helst på fest? vin eller cider. 
Vad åt du till frukost? fil

Vem saknar du? många!
Är du pinsam på fyllan? haha ja :/
Skriver du dagbok? jag skriver ju blogg. men ingen annan "dagbok"
Vad gjorde du sönder senast? kommer inte ihåg
Har du blivit hotad på telefon? nepp
Vad var det senaste du köpte? handskar och en concealer på Lindex

Vad har du dåligt samvete för? mycket.
Vad heter ditt favoritgosedjur? Orvar (HAHAHA) men han finns tyvärr inte mer:/
Vem kramade du senast? Anna
Vad är du beroende av? Snus:/
Har du duschat idag? Nej och jag ids inte heller
Vem vet mest om dig? ingen vet nog så mkt om mig, jag är ett mysterium som håller saker för mig själv, det mest iaf. men annars blir det nog Sarah och Lisa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0