men såklart

Såklart hade dom inte filmen jag ville låna, och såklart så fanns det inte nå andra filmer som ens verkade roliga att se.
Så efter några 100 år inne på OK så ryckte jag till en film som verkade hyffsad.

En killes ser sin tjej bli kidnappad och för att få tillbaka han så måste han utföra massa uppdrag.

hollywood, hollywood. Men jag gillar såna filmer, speciellt när dom bara har en viss tid på sig annars händer nått!

men nu tänkte jag se på Oskyldigt dömd på internet, den är ju samma tid som Greys på onsdagar så därför blir det på datorn som programmet får ses på =)


detta är några av mina absolut favorit låtar! Det är inte Anton och Affe som har gjort den. Det är så knas att dom har lagt massor av kända låtar och skrivit dem som deras :O

Jag tror det är Michael & snaiper som gjort denna



Legenderna. Det finns en annan film där det även står Anton och Affe. men Legenderna är det rätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0