Bloggawards!

som alla vet är jag en eehm blogg nörd. Jag har hur många bloggar som helst på favoriter och läser praktiskt taget alla varje dag. Endel måste jag läsa, annars blir jag tokig! haha Men ikv är det Bloggawards. Jag kan knäppt vänta tills imorrn när man får läsa om vilka som vunnit, se alla klänningar och allt annat glammigt :P

h0h0 got no life! Nu lovar jag, jag ska städa rummet men blev fördröjd. Jag och mamma hamnade fram för Paris BFF. Sen skickade hon iväg mig till OK för att köpa godis sen så ringde jag Oskar och vi babblade på. Den killen ger en verkligen dåligt samvete när han berättar om alla maraton lopp han anmält sig till. Kan då säga att det inte är rundor på 4 km utan på över 4 mil!!


ses och hörs my lovers

Nostalgi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0