trött

Såg på 2 filmer igår. Inte bra.. Först blev det Johan Falk - operation Näktergalen och sen He's just not that in to you. Tror jag den hette?
nå riktigt bra filmer båda två men fick ångest när klockan slog 2. nå jag somnade nästan på en gång jag slog upp boken =)

Idag klev jag upp 8 och kirrade frukost till Axel. Skjutsade han till skolan och sen en 40 minuters promenad med Molly.
Mina planer var gymmet efter promenaden men jag var så otroligt trött och hungrig så jag la mig ner i sängen och läste och ja, såklart så somnade jag. Sov kanske 1 ½ timme och det var skönt, riktigt skönt! Men nu fick jag ångest över att ha skippat gymmet men jag kanske tar igen det sen på efter middagen, hade även behövt sola för efter tatueringen så får jag inte göra de på ett tag.

men nu ska jag snart sminka mig och sen dra till sko makaren för att fixa mina skor och sen kommer Evo & Alexandra hit på besök i Gällivare stad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0