trött gris

känner mig riktigt seg, men vart en grymt trevlig kväll. slänger in bilder och berättar om det stora skrattat sen haha

Tanken var att glo tv men såklart så är det bara skit som visas så jag får väl allt se på Johan Falk igen, var ju trotsallt typ 1 månad sen jag såg den haha Såg förresten att en ny har kommit nu på statoil..

Så imorgon funderar jag på om jag ska till Jokkmokk och äta go middag i Östansjö med Axel och Roger och slippa vara själv hemma, eller om jag ska vara hemma, laga lite go mat och se Joham Falk den sista. Jag har inte bestämt mig än.. beslut ångest. känns trist att vara hemma i lägenheten hela helgen..

nå jag ska sova på saken.. nu mys=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0