trogen hund

Molly är verkligen världens roligaste hund. Hon har blivit så van vid att jag halkar varje gång vi är ute och går så hon ser inte ens förvånad ut nå mer. Som nyss när jag var ute och skulle upp för en liten backe. Jag ramlade och drog bokstavligen upp mig med händerna i snön. Hon väntade snällt tills jag kom på fötterna och sen gick vi. Inget konstigt med det. Så idag har jag hunnit med 2 vurpor. Den första skedde på parkeringen när jag gick ut från bilen. pladask! Kanske borde göra denna blogg om allt mitt elände jag har (visst ja, det är ju redan en sån blogg). Snart har jag garanterat brytit höften eller handleden.

Kan även meddela att jag har tappat precis allt på salongen idag. kammar, borstar, färg, klämmor, produkter, foliepapper. Det kan nog bero på mitt inlägg igår.



Nu ska jag se på the biggest loser. Har inte gillat de programmet direkt men det verkar vara en rolig säsong.
Såg ni igår? Folk förlorade 10 kg, nån förlorade 14 kg (tror jag) Allt på bara en vecka. Antar att det mest är vatten och sånt som försvinner först.
Ska även äta min middag nu. Käkade lunch först kl.15.00 för jag hade så mkt att göra på salongen. Men bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0