tralal måndag

Äntligen måndag, det gillar vi =) ar haft sovmorgon till 11, men mamma tvingade upp mig för en tur på stan.. ja lite ärenden, jag var förbi inkline och checkade skissen, kommer nog bli nice, men ska höra på torsdag mer om hans ideer och när han ritar, för att få in ödlan fint så jag är inte alls orolig, blommorna var skit fina =)
Sen mot jysk för att tigga personalen om att ta tillbaka ett skrivbord. Det gick inte så bra.
Drog till skomakaren för att försöka repa min skor men såklart så hade dom ledigt på måndagar. Vilken lyx vissa människor har hmpf ;p

Drog en sväng på Domus och köpte ett nytt anteckningsblock som börjar först i januari, men den var fin..
Lämnade av mami och drog mot Hår och Skönhet för att beställa hår.
Det gick super fint och kommer gå på kanske 600 kr och det är inte illa plinkat för löshår :) Veronica beställde hon med. Nu måste jag bara komma ihåg att köpa en bra borsta till håret, annars så slutar det med en flint :O

Nu ska vi snart äta mys middag, makaroner med korv. gott :) Sen ska vi kanske gå och titta på en lägenhet!

Min dag, mitt liv=) Ska också klämma in Axel i mitt schema och klippa han =)

Kommentarer
Postat av: Evelinanaaaa:)

Sålite gumsi! :) Hehe.. Tack, jag kände för nå nytt!

Nej, inte sovit nåt alls. Ska vänta någon timme till, kan ju försöka vända om dygnet! Vill ha fredag <3

2009-11-09 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0