tråk

Vad har hänt med den klassiska tisdags filmen? Bara skit på tv. Ja nu ska väl alla klaga på mig och säga att Desperete housewifes är ikv men förstår inte vad som är så bra med det programmet, jag lovar, jag har försökt titta på det men mitt finger vill bara klicka bort! haha

Nu har jag försökt nu hur många gånger som helst att se på det senaste avsnittet av Oskyldigt dömdtv4play men det står
att de nå fel på filmen. Kan de vara för att nästa avsnitt är
imorrn? Låter osannolikt och det går inte heller se de andra avsnitten.
nå jag kollade lite på mammas pojkar, humor :) Jag tror att kanalen tagit brudar med silikon och som jobbat som utvikningstjejer bara för att det ska bli mer action i
programmet. Mena hur många av Sveriges tjejer har egentligen
vikt ut sig och jobbat som strippa? inte så många tror jag iaf. Dom väljer smart.

Nej jag ska väl lägga mig och läsa lr nått för att fördriva tiden. Var förresten på bibblan med mamma idag och valt
ut en bok efter dom 3 böcker jag läsa. suck hur ska jag hinna? haha

Nåja det är samma författer som skrivit Patient 67,
klockren bok, läs den =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0