Tomtemarknad

Tänk snart första advent! Då sitter tomten där och tar emot önskelistor, kommer ni ihåg när man var liten och alltid gav den till tomten som satt där i lilla stugan i kåkstan? Ja, jag tänkte att kanske man ta upp gamla traditioner,  att jag kommer där 20 år gammal och sätter mig i tomtens famn och ger min orealistiska önskelista! Det hade vart nått!

Ungefär så här skulle den se ut.

*En 40 tums plasma tv. (det går bra om den är större)

*En resa till Thailand i 4 veckor, betalt hotell precis vid stranden med pool. Frukost, lunch och middag ingår, oavsett var man äter. Utflykterna även betalda.


*En egen fräsch lägenhet med betalt hyra på över 1 år. Gärna 300 000 kr till inredning.



*En ny bil, vi kan dra på rejält bara för att göra tomten bestört och säga en lamborghini. why not?



Vi börjar så.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0