Tomte marknad

Vi var bara en snabb sväng förbi marknaden. Det var lite små kyligt men mkt folk och trevlig stämning, hade dock med mig Molly som var överlycklig för hon äntligen fått följa med på nått roligt. Hon var så glad och ville hälsa på alla och sånt går ju inte riktigt :)

Men det var lite trist när saker tog slut. Vi hittade ett glögghus, men muggarna var slut så vi gick vidare. Vi hittade varmkorv med bröd, men det var också slut precis när vi skulle beställa. Så jag och mormor vandrade till bilen och drog en ragg till MD's för att där få vår korv med bröd :)

Nu sitter jag hemma. Ska väl på gymmet sen och träna. Ska bli gode skönt!
Efter gymmet tänkte jag skåla med min hurtighet och laga souvas med makkisar :)

Fick inte så bra bilder när de var mörkt, Kanske nån kan trolla fram en bra kamera åt mig? thanks!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0