Tisdag

Oj vad duktig jag var imorse. Axel hade sov morgon och började först 9, vilket var riktigt skönt. Jag hade planerat in att träna på sjöpen när jag ändå släppte av han. Såklart så öppnade gymmet först vid 11 tiden. suck, jaha vad ska man göra då? hem, gå ut med hunden tills de öppnar? Sitter i bilen och känner mig deppad. Men kommer på att malmbergets gym öppnar redan 08.00. Klockrent, jag tar en tripp till mampa. Det ser ut som en ungdomsgård på parkeringen. folk sladdar med bilarna och ungar överallt. Skolan hade visst stängt för dagen pga inget vatten.

Körde iaf 10 min uppvärmning med crosstrainern och biceps + bröst, sen 10 min crosstrainern. Det kändes bra men ska börja på rullbandet lite smått också, men min kondis är inte den bästa kan jag lova..

Men jag har ångest, råkade äta 3 bullar vid lunch tiden. why? jag känner mig dålig :(
hahaha

Efter duschen råkade jag lägga mig i sängen och ligger fortfarande här. ska kliva upp och plocka unden i rummet och diska.. Axel ska hem om 2 timmar sen får jag inte sitta ner förrän vid hm 7 typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0