Thomas Sabo

Suck, jag pratar aldrig om smycken och har dom nästan aldrig på mig. Dels för att jag alltid glömmer att ta på mig det, och sen så måste jag alltid ta bort dom när jag är i schamponeringen eller håller på med färg. Eller så är jag helt enkelt inte så intresserad. Men Thomas Sabo i mitt hjärta. Fan vad coola smycken han har i sin kollektion. Ville ha en medalj i studentpresent men den gick på hm 2000 kr tror jag, lr 1000 kr. however, rätt så mkt pengar. Men kikade nyss in på hemsidan och hittade massor av fina berlock till bra priser. Kanske man ska orka köpa sig nått? Inte direkt nått man önskar sig i julklapp. För på julen då ska man få nyttiga presenter som underställ och jackor ;D

Kan knappt välja vilja bilder man ska lägga in hahah :P Men först några enkla snygga. sen några andra lite coolare. Nu blir det väl bara att välja och vraka så kanske jag köper en i januari lr februari present till mig själv ;D


 

 

Hemsidan
http://www.sabocharms.com/?gclid=CO_lgKO7kp4CFUMF3godaiQmoQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0