tadam Söndag

Helgen är typ slut nu och inte har man fått mkt uträttat haha Men sånt kan vara skönt! Igår lånade jag 3 filmer av syrran. Var för snål för att hyra nån film. Men första filmen var skit kass så jag dumpade den och startade De utvalda, en svensk film med Andreas Wilson i huvudrollen. Grymt bra film och jag som är en mes satt och gjorde utrop när jag vart rädd haha

Blev väckt av mamma imorse med frukost på sängen, mysigt värre :) Sen har jag suttit och kollat amerikanska serier på 3:an, my boys :)

Nu ska jag snart gå och bära in jul grejerna för julpyntet ska träda in på rallarrosen :)

Har även kollat avgångar till Rom men hittar inga bra, hade helst velat åka med Norweigan men dom har bara resor i november, alltså NU, och sen kommer dom andra i mars. Kanske man får vänta då? För SAS var alldelles för dyrt. Åh vad skönt det hade vart att åka dit. Finns så mkt att se, visst vi såg mkt när vi var där men aldrig grundligt. Hade velat gå in i trädgården i vatikanstaten plus se sixtinska kapellet. Hade velat gå in Pantheon, var bara vid ingången sist. Sen finns det 100 andra saker att också göra. På ett sätt känns de trist att åka själv men ändå.

Nu ska jag gå och torka håret och klä på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0