suck

Det har vart en jobbig morgon med gräl men som slutade med att allt blev utsagt. Det är skönt att mamma förstår men samtidigt känns det som om ingen förstår. Ni ska bara veta hur bra ni har det som kan ringa en kompis och bara prata, berätta allt, från små saker till stora. Istället sitter jag tyst och den enda jag kan berätta nått för är för mig själv.. Vi kom iaf överens om att jag ska kolla lite resor till kanske Italien och åka dit kanske en vecka. Måste såklart fråga om jag får bo hos dem. Men om jag får komma så klarar jag mig definitiv helt själv. Kan vara rätt så skönt att strosa runt och slippa allt och bara fundera, kolla på sevärdheter osv. Jag ser hur allt blir. Kan nog bli skönt med lite omväxling tror jag.
Nu väntar jag på mormor, vi ska på den där marknaden på hembygdsgården. Mamma hinner inte riktigt med det.. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag får lite fina vinter bilder. Kan då säga att hembygsgården är ett ställe som jag inte besökt på väldigt länge. Nån mer än jag som kommer ihåg när man alltid var där och träffade på plupp? :) Visst fick man åka flotte? har för mig det iaf!

Nu ska jag nog gå och göra frysen ren. (ja jag skrev rätt) Sen ska jag städa kylskåpet men vet inte riktigt när.. Kanske lika att göra de före träningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0