Städkaos

Varje gång jag ska städa så blir det helt kaos, för då ska jag göra massa andra saker, som kolla på gamla kort, vika kläder osv. Som jag skrev i förra inlägget så hittade jag inte adaptern till min julstjärna, vi kom på att den kanske låg i min garderob och den var full smockad med kläder. Ja ungefär dom om man blåst in allt samtidigt. Så jag suckar och tänker, äsch vafan lika att göra plågojobbet och vika in dem.
Detta projekt slutar alltså med att det ser ut som totalkaos i hela rummet, samtidigt som jag viker kläder måste jag såklart titta på datorn ibland. Ja ett evigt långt projekt.
Men kan berätta en nyhet, har hittat en till garderob i mitt rum.. Jo jag har sett den förr, men mamma har alltid haft sina kläder i den, men nu när jag tittar så är den tom!
Vilket läge!

Jag gjorde ett halvhjärtat försök. Får vara mer noga nästa gång, så skyll inte på mina vikningar!






Okej liiiiiiiiite bättre?
Nu har jag skit tråkig, ska kamma Molly och sen lägga mig i sängen och ha tråkigt där.

Ps.
Mamma hittade adaptern så fort hon kom in i mitt rum och insåg att jag fortfarande inte hade hittat den. hon kör bara enkla tekniken och säger: har du sökt i den här lådan? Jag säger såklart eeeeeh nä och tänker muntert för mig själv att där skulle den ändå inte ligga.
Den låg där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0