Söndag

Söndag och det känns helt okej med veckodag igen. Nog för att helgen har vart riktigt kul och mysigt :)
Såklart så somnade jag till filmen igår och vi klev upp först vid 1 idag men hojj man är ändå trött och seg.
Stack till Jenny runt halv 2 tiden, klippte henne och surrade på med hon och Alex och sen smedjan =) 
Åkte med bussen vid halv 6, var såklart försenad, men hade söta Jennifer som sällskap till Porjus och sen hoppade Dennis på bussen i Porjus så då satt man och surrade med han :)
Nu ska jag iaf slänga av mig kläderna, är nervös när jag har lite tighta kläder på tatueringen. Jag är nog bara paranoid men vill vara försiktig. Så jag lär väl köra naken nu när jag går hemma haha 
Men nu ska jag slå på nån av filmerna som jag fick av C på datorn. Undra om jag ska våga mig på en skräckis :S

Nå god natt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0