Shopaholic

Jag tror jag har fått köp problem. Jag försöker intala mig själv att nej jag behöver inte de där. Och oftast är jag faktiskt jävligt bra på det men nu på sistonde så har det blivit nån små grej för mkt, kan vara en choklad bit, skvallerblaska eller en tröja. Nåja, man blir iaf å grymt bra humör när man kommer hem ;)

Sen så har jag väldigt svårt att bara ligga och ta det lugnt. Jag måste hela tiden sitta vid datorn eller se på tv. Så idag så slog jag på Taylor Swift skivan, tog en snus och slängde upp senaste numret av Vecko revyn. Det är mys på hög faktor ;)
 

På tal om Taylor Swift så höll det på att gå dåligt med min skiva. Jag tog ut den ur bilen och hörde hur nått ramlade ut. Jag kollade men såg inget så äsch skit samma, var väl inget.
Men 1 timme senare när jag ska slå på skivan så hittar jag inte den. Ser framför mig hur det var DEN som åkte ner under bilden. kutar ut på parkeringen och ser min älskade skiva ligga där, alldeles kall och blöt men hel! Tur i oturen att mamma inte körde på den när hon skjutsade Axel till fotbollen för hon hade garanterat gjort när hon kom hem det om inte jag hade vart så snabb :)



Måste säga att artikeln med Kissie var skit bra!
 


Ja man hade kunnat gissa på inlägget att jag köpte med mig en tröja hem.
Nej inga skuldkänslor alls. Har tänkt köpa en sån tröja länge. Bara en dra på sig tröja
att ha under jackan är perfekt. Sen att den blev randig är slumpen. Kändes trist med en
hel svart tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0