Seg tjej

Ja ni ser vad kul jag haft ikv haha . Men jag lovar, satan vad man garvat jag och Jennifer! Just för att de på riktigt ;D Hon har ju tjatat på dom där teckningarna nu och när man ändå har trist så why not?
Har iaf hunnit klippa Roger där emellan.. Nu ska jag nog snart dra på en film. Det positiva är att mamma jobbar natt imorgon och det betyder att jag inte behöver kliva upp 07.00 imorgon. Gillar.
Måste iaf förbi på arbetsförmedlingen också. Har en känsla av att han inte kommer bli glad över att jag inte jobbat måndag och tisdag. Blir jag en bedragare nu? Jag får snacka med försäkringskassan. Dom kan då mina 98 kr per dag som jag får på måndag och tisdag, en pizza + en dricka. Inte illa plinkat! Längtar tills det blir december och man får jobba så mkt att man gråter när man ska hem. Det är en härligt känsla och man mår fan bra! :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du till Örebro? Hela december? :)

2009-11-22 @ 23:09:44
Postat av: matilda

Vilken malin? =) Nej nej utan i Gällivare på salongen när de blir lite mer kunder menade jag :P

2009-11-22 @ 23:18:11
URL: http://matildand.blogg.se/
Postat av: Malin

Ahh:)

2009-11-23 @ 08:36:32
URL: http://agetoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0