rolig måndag

Somnade såklart till söndags filmen, men har vaknat upp iaf 5 gånger i natt. vid 6 tiden så låg jag mest och väntade på att klockan skulle ringa, inte för att jag ville kliva upp men.. Sen hade jag också haft en jätte konstig dröm om att jag fick gå samhällstjänst och plocka upp pinnar i skogen och sen göra flottar av den och he dem i vattnet. konstigt.

Nå nu är jag vaken, Axel är i skolan så det är ett problem mindre. Jag ska snart börja plocka upp lite i rummet och sen gå ut med Molly.

Efter det ska jag till mormor och morfar för att klippa moffi och packa om porslin. Kan säga att det känns absolut inte lockande men nu har jag lovat mamma att göra det. Varför får man inte vara ledig när man väl är ledig?

sen när mamma slutar så blir det väl 1000 andra saker till man ska göra.




har iaf bestämt mig för att vara tyst nu. om ändå ingen vill lyssna, varför tvinga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0