Oldies

Har rotar runt i alla mina kartonger i rummet och sökt adaptern till min julstjärna. Hittade då massor av gamla kort från när jag var liten, eller ja lite och liten typ 10 år till 14 år :) 

Så jag tog kort på några, så det är inte bästa kvallan men vafan, har man ingen scanner så :D


Så acceptera blixten


Snowboard åkare i nordmaling, typ 12 eller 13 år :)



Jag typ 13år tror jag för tröjan har jag köpt i Thailand och tyckte den var sååå snygg ;P


Jag och älskar Lillebror :) Jag är nog snart 11 år där och snart flyttar vi till Ramsele =)


Axel sötnöt =) Kanske 3 år =) Saknar båt livet!

 
Jag i Thailand 2003, 14 år :) Och nej jag drack inte ölen

 

haha i gbg hos pappas kompis Carlos. Vi hade skit kul den dagen! Fick dock dåliga nyheter idag :(
Därför känns de som om bilden betyder mer.


Grymt fin bild men trist med blixten :(



Söt Axel har lånat min tröja och mössa haha :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hallå, du ser ju precis likadan ut nu som när du var 14 :)

2009-11-23 @ 17:32:48
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0