Okej då.

Jag har funderat och jag låter ju alltid så sur på bloggen och säkert i verkligheten också. Jag vill bli den där roliga och glad Matilda! Men sanningen är att jag är mkt gladare nu än jag var för 2 månader för då var allt vara rakt ner och det gick aldrig upp... Så jag antar det här är mitt nya glada jag? Nej men mitt nya löfte ska bli en roligare, snällare och trevlig Matilda som visar sig nästan alltid! Och sen ska jag försöka sluta babbla så mkt. Jag kommer på mig själv varje dag av att jag pratar på tok för mkt.. haha

Nå plättarna var iaf gudomliga och skit samma om min chipsmage ska bort, det går inte att tacka nej till plättar!
Mamma kusin är även i Gällivare nu och går nån utbildning, han bor hos mormor och morfar då. Trevligt att träffa han. Han är visst skit nervös över att komma till stora Gällivare. Han är nämligen från en skit liten by i tornedalen, och då kan ni även gissa hans dialekt haha

Sen har jag vart förbi mamma på tennarmbands kursen.. Vi kikade förbi Jive och jag körde på Sarah/Sanna trenden och köpte en flanell skjorta. Nu saknar bara skogshuggarmössan och en yxa i handen!

Nu blir det köttsoppa med klimp! me like
!
Sen klippning, är skapligt trött men jag ska nog orka stå upp hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: Sarah Gustavsson

Haha gött :P Min skjorta har blivit lite dåligt använd men det får nog bli ändring på det :P

2009-11-18 @ 22:05:25
Postat av: Sarah Gustavsson

Haha gött :P Min skjorta har blivit lite dåligt använd men det får nog bli ändring på det :P

2009-11-18 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0