ojdå

raket fart, mitt inlägg blev väl postat nånstans. Jag ligger fortfarande död i sängen men blev super sugen på brie ost så jag tänkte åka och köpa de. gotti :D

jag måste verkligen säga att jag har haft grymt kul i helgen och att det samtidigt känns skönt att den är slut för jag förstår inte hur man kan vara så trött som jag är just nu. Nu ska jag nog vara nykter ett tag iaf 3 helger, vi ser hur det går ;) men måste ju få den där platta magen tills tatueringen. det är ju mindre än 2 veckor kvar!!

nej Ica nu?


Slänger in en låt. låg och lyssnade på den i fredags natt när jag skulle sova, och blev så fundersam att jag var tvungen att lyssna på den om och om igen. den är så otroligt fin :) taylor swift- teardrops on my guitar

gick inte bädda in. så slänger upp länken http://www.youtube.com/watch?v=BaOlSI6dxr4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0