nysnö

Det är helt otroligt vad det snöar och det slutar tamefan aldrig. Jag har vart jätte snäll och gått ut med Molly 3 gånger idag det är grymt jobbigt att plumsa där i snön. Ni vet känslan när man är ute med skotern och pimplar när mamma ropar på en att komma med masken. Den där sträckan på 3 meter känns som en evighet och när man satt sig på skotern igen så känns det som om man gått i flera timmar.
Ja detta har jag gjort nu 30 minuter varje gång.

Men idag har jag faktiskt släppt Molly ut i det fria och snacka om lycklig hon blev! Hon smittade ner sig på mig och jag blev lika lycklig, hoppade och skuttade ner för backen och sen ner i en snöhög (alltså jag) och rullade pudersnöbollar som jag kastade på en nöjd Molly som försökte bita i kopplet :) haha vem har sagt att man måste vara vuxen bara för att man är 20 år ;)



Mina snygga vita skor

Molly har hittat nått intressant säkert en död människa som på film. Men jag kollade aldrig.

Molly med snönosen, kan gissa att hela lägenhet är blöt nu ;D

Jag spanade julgranar, vad tyckt? om vi får göra hål i golvet så delar vi med grannarna

Eller kanske en liten som knappt har nå kvistar, alltså mindre kulor att hänga upp.
Man ska tänka positivt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0