mormors lilla flicka

klon börjar komma och inte ids jag laga nå mat och sugen kommer efter mormors plättar

ringer och ringer men upptaget hela tiden. Så jag ringer på mobilen

mormor: heej, jag förstod att det var brillo, hon ringer alltid så här dags. (menade numret)
jag: haha jo fast det är ju Matilda nu. vad gör du?
mormor: nä jag pratar med Cecilia i telefon.
jag: okeej
mormor: är du hungrig eller?
jag: hehe mja kanske de
mormor: men då kan du ju komma och äta lite.
jag: (kvittrar med rösten) Fast jag var ju som sugen på plättar?
mormor: men de fixar vi, jag börjar göra smeten nu!

Åh vad gott! Ska bara förbi och lämna in en ansökan för ett jobb och sen raka vägen mot kullen! Äta plättar och läsa NSD är nog det bästa som finns :)

pussochhejfrånengladtjej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0