Min julklapps lista

Min lilla mami vill ha min julklapps lista.. jag vet ju inte riktigt vad jag vill ha. Men det här har jag kommit på hittilils.

Min realistiska julklapps lista Det kommer nog en orealistisk julklapps lista med, men inte idag för det hinner jag inte :)

Fjällräven Marinblå - Bara för att den är så härligt varm och perfekt i kalla Gällivare under vintern


Kari traa underställ- Ska man vara snygg utanpå så måste man var snygg innanför.

GLÖ Minerals- Bara för att den foundation är på tok för dyr för att ens orka köpa själv plus att den är bäst!

Max factor Mastertouch eye- concealer- För att den är bra.

Påslakan-
nå roliga, är så förbannat less på dom vi har. (hur kan man ens bli less på påslakan?)
Okej jag vill inte ha nå påslakan med bilar men ni hajjar ;P


Tusenbröder boxen- Har tjatat om den i över 1 år nu. Ville ha den i julklapp, ville ha den i födelsedags present, lr jag kan ta den när som helst. Grejjen är att mamma hittar den inte nånstans. Och inte jag heller? Nån som vet var man kan köpa den boxen? Bästa serien nånsin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0