men segt

Har tagit igen veckans tv på datorn. Började med Oskyldigt dömd. Kan ju icke se på det på onsdagarna när favorit programmet Grey's pågår samtidigt. katastrof helt enkelt. Men då får man mysa framför datorn ist när det är kasst på tv.

Sen tänkte jag även att jag skulle kika på paradise hotel. fanns visst 2 avsnitt som var unge fär 45 minuter sammanlagt. Men datorn segade sig hela tiden så det tog 1 timme och 25 minuter, allt som allt för att se det. Kan säga att jag vart less, men inte gav jag upp. Äntligen är jag klar! Vet inte om de var så mkt att hurra för men kul när det kommer lite nytt. Det låter nog som om jag är värsta tv freaket men oftast blir det filmer man kikar på när man ser på tv, annars onsdag och torsdag då det faktiskt finns sevärda saker =)

Nu ska jag stänga av datorn, ta bort sminket, borsta gaddarna och slå upp Svensk Maffia. Börjar idag och det blir spännande! Har vart så seg med Invandrarna och inte orkat läsa men nu är den utläst!

that's it for tonight. måste sluta lägga mig så sent. Nåja imorrn får jag fixa håret. får se hur det blir om man plattar löshåret, ser kanske bättre ut då. Om jag hinner kanske jag slänger upp en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0