Måndag

Det märks verkligen att det börjar bli vinter för det är becksvart ute nu och klockan är bara 15.00..
somnade ganska sent igår och det var tur att mamma ringde och väckte mig vid 7, så Axel inte skulle missa skolan. Drog ut med hunden en stund och när jag kom hem så slängde jag mig i sängen för att läsa. Såklart så somnade jag och vaknade 12.30 :S Blev jätte paff. Så nu lär jag inte kunna somna ikväll :(

Annars har jag inte gjort så mkt idag, kammat molly, vart ute och gått. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig snygg för jobbet. Ska dit 17.30 för det kommer nån kvinna som ska berätta om hälsa och lite sånt :) Kan bli riktigt trevligt!



nej borde städa rummet också. Ser ut som om en bomb smällt.. vad tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0