Måndag

Alltid lika dystert att skriva måndag igen.. Jag var skapligt trött igår och somnade på lillebror före filmen var slut, alltså kring 8 tiden :P mamma fick skrika på mig för att kliva upp och släpa mig till sängen. Jag tror jag somnade eh direkt.

Som vanligt plinga väckarklockan 07.00 och det var bara att kliva upp och väcka en trött Axel. Direkt efter jag skjutsat Axel till skolan så stack jag på gymmet. Det var riktigt skönt, 1 timme ungefär =)
Nu har jag precis duschat.. Ska äta lite mat och sen mot arbetsförmedlingen och lämna nå papper och sen mot jobbet. Måste bara kolla busstider, finns ingen anledning att ta bilen när det är så kallt.

På tal om kallt. Mitt element verkar inte funka:O För det är iskallt i mitt rum.. Kan lika gärna sova ute känns det som.. suckar i massor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0