Lördag

Var som sagt helt seg efter vaccinet men lyckades duscha borta nästan allt de sega. Drog mot dopet och var såklart först på plats :) sen kom Roger, Stina och sen Ida & Alex.. Så man satt mest och surrade. Sedan mot kyrkan. Lite konstigt, har inte vart inne i en kyrka på väldigt länge (känns de som iaf) Men det var fint och Ebbe är så söt :)
Efter kyrkan drogs de mot församlingshemmet där det vankades mat :) Lite olika pajer som var riktigt goda och sen en super god efterrätt. Ja efterrätten var inget att leka med, jag åt med ögonen och la allt jag inte orkade på Stinas tallrik haha :)

Direkt efter dopet så for vi till Jokkmokk, där jag och Evelina myste på med henne och Iris den lilla kattvalpen haha så sööt, hon låg i min famn när jag satt vid datorn :) Ja jag och evo gjorde inte så mkt, skrattade, kollade youtube klipp och lyssnade på gamla godingar som bubbles och S.O.A.P haha :)
Sen drog jag en sväng till Lisa och hälsa på och sen på dejt där det blev att se Rottatiue (hur man nu stavar de och uttalar det) :P Och sen nån gammal film som jag såklart somnade till :) 
Blev lunch på smedjan, glo på söndags tv och sen tillbaka till Gve. :)

Nu sitter jag alltså här och har precis ätit och ska snart ut med hunden och sen hyra film :) Blir såklart Johan falk om den finns :)

Kan absolut inte annat än att se framemot torsdag och fredag. en helt ny person:)








haha Evos katt Iris körde med arga blicken ;D

Kommentarer
Postat av: Evo

Hahaha, genom Paow's tror jag det var :P

2009-11-08 @ 23:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0