kvällis

Vart på gymmet idag, men inte så länge för Hanna skulle skjutsa lite folk. Men lite träning är bättre än ingen :)
Har även gjort den där souvasen. Men det var absolut inte souvas. Smakade jätte äckligt och jag försökte förklara smaken för mamma men de gick inte. blä usch..
besviken tjej!

Nu ska jag väl inte göra så mkt, funderar på att släpa
mig till OK och hyra en film men det känns otroligt
jobbigt att behöva gå till bilen och starta den hahaha
lat tjej!

haha jadu lördagen känns trååkig, känns som om alla ska
ut och svira på rumpan.. Men jag hade väl mest hoppats
på myssällskap men inte de heller :/ Vilken tur att jag har mitt hjärtegull till Molly.. Jag får muta henne upp i sängen med köttet jag inte ville äta haha


Kommentarer
Postat av: karro





tjenare!! e ju inte så hajj på detta... men såg att du kommenterat att jag skulle kommentera tillbaka på din blogg... hon e ju sjuuuukt snygg janine, porrskådisen... sen hade jag ingen aning om att hon hade barn ens. framförallt inte med han du skrev, jag trodde förresten hon var (nästan) helt okänd =)



kul att du läser min blogg förresten.. jag har inte skrivit ut adressen ännu, bara gett den till två.. see U =)

2009-11-22 @ 10:51:56
URL: http://improveme.se/karlyn
Postat av: Evelina

Sweet!:)

2009-11-22 @ 17:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0