KLAR!

Nu är jag äntligen klar och oj vilken pärs på slutet! Var skit nervös när jag gick in dit men när jag snackade med han lite innan han var klar så blev jag lugn. I början var de även jävligt jobbigt men sen gick det kanoners, det var först när han började högst upp som jag började gny hehe det var hemskt, men jag bet ihop och klarade det och jag kan inte säga nått annat än att jag är skit nöjd över resultatet! Blev bättre än jag trodde :)
 
Har inte tagit nån bild när den är klar, men Izza tog några precis i början :)



Kommentarer
Postat av: Evo

2009-11-13 @ 03:30:56
Postat av: Anonym

Oj, hann skicka iväg. Är han snygg eller? ;)

2009-11-13 @ 03:31:15
Postat av: Anonym

Ska bli kul å se imorn, eller jag menar idag;)

2009-11-13 @ 03:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0