Hello suckers



Så här kul hade jag imorse :O

Kan säga vilken pärs att kliva upp. Men jag fick mitt morgon sms som gjorde att det blev lite lättare att stampa sig upp från sängen ;P Mamma curlade med mig och fixade frukost medan jag var i duschen och kämpade med mitt lös hår.

Kan säga att håret är nu borta. Tog bort det idag, men har mkt hår kvar plus det jag tog bort, så det är bara att slänga in det igen när jag känner för det. Men oj vilken frihet att ha sig vanliga hår igen. Nog för att jag tycker jag passar bäst i långt hår. Men hey, det växer ju :)

Nu ska jag snart återgå till min Cosmopolitan som ligger i sängen och väntar på att bli utläst. hoj hoj inte lätt liv man har med allt som ska hinnas!

Klockan 19.00 ska jag, Axel och Molly kolla på The biggest loser. Känns lite mys och få han bort från tv spelet lr datorn och bara mysa. Även fast han rymmer iväg under pauserna.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är det jag läser, erkänn nu att du inte blev nöjd! :p Knasfia

2009-11-19 @ 04:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0