halva veckan done.

Onsdag, onsdag, vad ska man säga? snoozade i 1 timme och det var riktigt skönt. sen blev jag väckt på riktigt på ett trevligt sätt ;P

Kan säga att promenaden till bussen var en kamp mot halkan. Nej, jag såg inte brytna höfter framför mig, utan trasiga byxor. Vilken fåfänga! Jag klarade mig fram.. buss chaffören hade så kul med den han snackade med i sin telefon så bussen kom iväg för sent. Men det gjorde inget, buss är skönt!

Jag hamnade med tvätten så fort jag kom in i salongen.. kånkade ner alla handdukar till en källare som inte låg i vårt hus. jobbigt. Jag städade även arbetsborden och gjorde de fint. Det är lite trist nu när det är så lugnt. Till och med Ronja har åkt tillbaka till Pajala och är där dom sista dagarna i veckan, även så förra veckan.. det är sjukt, kan de bli december nu så alla vill bli fina i håret? :O

Nu är jag iaf hemma, ätit middag och det var gott kan jag lova :)  Nu ska jag bädda sängen, mamma har ju vart duktig och tvättat hon med idag :)

Undra om man ska göra lite mys i rummet. Nog för att jag inte har så stökigt men vissa saker behöver ju inte ligga där dom ligger.




Förresten, ännu en helg att se framemot, middags dej med Izza plus en film.
På lördag blir det dop när sötungen Ebbe döps:P Har inte vart på ett dop på 10 år!
Helgen efter kanske slänga i löshår ifall Lisa vill, så då blir de nog jokkis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0