HAHAHAH

Jag och Axel går från skolan till bilen. Bakom oss har vi 2 små tjejer 15 år.
Och det börjar lukta konstigt. Axel utbrister som tur var precis när tjejerna går från oss.

Axel: uuwh vad är de som luktar?
Jag: sniff, sniff, ja de luktar lite konstigt, vad är de?
Axel: Det luktar stora syster.
Jag: haha va?
Axel: Ja tonåring.
Jag: men jag luktar väl inte så? :O
Axel: nä de gör du inte.
Jag: nä vilken tur, och förresten så är jag inte tonåring.
Axel: Hur gammal är du nu igen?
Jag: 20 år, alltså typ 5 år äldre än dom tjejerna.
Axel: Ja de förklarar ju saken.

haha ja dör :P Nu ska Molly ut och rastas =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, vad gulligt :P

2009-11-04 @ 20:19:56
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0