haha

Ser precis hur Molly ligger framför tv:n och kollar intresserad på tv programmet. Hon är helt inne i det :O Ser rätt så roligt ut :)

Dagen på jobbet har vart kul! gjort en omfärg på Elumen som Veronica gjorde på en tjej för nå veckor sen. Elumen är verkligen knepigt, för på vissa så sitter det i som bergen och på andra så rinner det av direkt. Måste säga att Gällivare verkligen har en elumen tid nu. Tycker att alla gör det nu på salongen :O
Det kan iaf var riktigt coolt men inte riktigt min stil. Men är ni sugna på nån cool effektslinga i en crazy färg så testa=)

Nu ska jag snart gå ut med hunden och sen packa för Jokkmokk, det är lika att ha de gjort idag än imorrn. Har även fått mitt löshår nu och färgen blir perfekt ;)

Börjar även få fjärilar i magen nu för tatueringen. Kan inte fatta att det sker imorgon :O Nu måste jag få tankarna på nått annat så jag inte blir tokig haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0