goddag smörspad

Slapp fixa porslinet, det låg ju redan så fint i kartongerna.. Var förbi Ink Line för att kolla skissen men har hade tappat bilden på min mage så vi tog en ny och diskuterade lite vad vi ska göra, han hade funderat på lite förslag och de stämde helt med vad jag vill ha så det känns bra! Så ska tillbaka dit nästa vecka och kolla. Helt sjukt att de bara är 10 dagar kvar. Jag ska försöka sluta tjata om den där tatueringen nu för det börjar känns jätte tjatigt och gnatigt.. men men ni vet hur sånt är =)


Nå klockan är strax efter 2 och Axel ska ha hämtning 14.50. Vad ska jag göra tills dess? Jag känner mig lite uttråkad. Det är då satan vad allt ska vara tråkigt...

Och jo halloween bildern ska upp nångång. har börjat lite smått på dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0