God morgon Torsdag

Sitter i myskläder nu och funderar på att sminka mig, men jag är så jävla trött, vette fan om jag hade klarat av att kliva upp utan smsen ;D 

Axel surade på som vanligt vid frukosten. Han vart skit sur när jag sa att han var tvungen att gå hem från skolan. Då blev allt mitt fel. Plus att jag tittade på tv igår och då kunde han inte somna. haha bull shit, jag stängde ju av dumburken 22.00.. Nä den grabben ville bara ha en ursäkt för att slippa sova :)

Nej om jag ska göra ett ryck nu och bli snygg? yeah




Ångest att ta på sig sina jeans. Nån som är på att gå på gymmet på fredag, lördag?
pleeaase :)

Nej jobbet nu, vi hörs alla kära :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi måste göra nåt energiskt när jag kommer upp :D

2009-11-19 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0