freeedag

Okej jag är inte ett dugg taggat. help me! Nå de kommer väl.. Idag var jag ruskigt snabb. Nog för att annars skulle jag gå till bussen exakt nu men idag får jag ta bilen och det hurrar vi för!
Evo ligger och sover, kan ni tänka er att hon somnade före mig :O hon höll på att garva ihjäl sig när hon såg att klockan var 10 när vi gick och la oss :P Jag tror inte hon gått och lagt sig så tidigt sen hon var ett litet barn ;)

Men men dom här 6 timmarna kommer gå fort. hoppningsvis kvällen också ;P Känner bara ångest över pengarna....



Jasså nu duger vi?

Kommentarer
Postat av: Evo

Hahaha, hurru du!! så jag slockna före dig.. var väl det jag misstänkte! Gud, så skönt!! Vaknade dock kring två av tvn, så fick stänga av den ;)

2009-11-27 @ 13:25:40
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0