fredagen

Tänkte slänga upp lite bilder från fredagens mys med Izza =) Vi gjorde lövbit, klyftpotatis, peppar sås + vitlöksstekta champinjoner och paprikor. Det var gott och satt fint i kistan ;P
Men vi var inte så hajj i köket. I sista sekund kommer vi på såsenoch slänger i den i kastrullen och dukar hastigt fram allt. Ja såsen går ju fort att göra. Men inget händer och såsen förbli som vatten. Ja vi håller nog på och rör om i den där kastrullen i 30 minuter innan vi kommer på att spisen är helt avstängd. Ja vi råkade stänga av hela spisen när vi stängde av ugnen. lyckat tjejer! När vi väl är klara med såsen så upptäcker vi att det är fel pepparsås. Nej ingen höjdare alls. Men det gick att äta och maten blev lyckad ;)

Vi drog på filmen: Änglar och Demoner. har sett den förr men Izza var sugen på att se den och jag kom ihåg att den var bra, så why not :) Såklart somnade hon en snabbis i filmen haha
Nå vid halv 10 drog hon hem och sov och jag slängde mig framför datorn och tv:n en stund innan jag joina sömnen :)

Nu slänger jag upp nån bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0