Fredag!

Äntligen fredag och oj vad jag har väntat ;) Hade lite sovmorgon idag till halv 8, hade väl kunnat sova längre men var tvungen att kolla en grej med mp3:n + datorn. Fort var de gjort. Sen måååste jag ju kolla facebook och sen bloggen. beroende kvinna I know....

Sitter och tjatar lite på Evo nu

Samtal igår 21.10 (ungefär)

Evo: heeej
jag: heej
Evo: kan inte du väcka mig imorrn? haha
jag: va? Varför då? 
Evo: ja men jag kanske missar dig då lr nå
jag: jaha?
evo: när kliver du upp då?
jag: kl.07.00
evo: oj när har du lunch?
jag: haha typ när jag hinner, kanske vid 12 :O
evo: okej men väck mig då :) 
 
Och nu ser jag att hon är online på facebook, alltså har hon varit vaken heeeela natten. oj jag gäspar bara jag skriver det.
Så evo när du läser detta: GÅ OCH SOV!!! :D



Kan iaf säga att duschen var llite jobbig imorse. sved som tusan. nu ska jag faktiskt ta ett kort och sen fixa mig. mamma är ju min första kund så jag slipper åka bussen halv 9.. därför jag är hemma lite längre =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha, jag ska snaart :D

2009-11-13 @ 08:12:43
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0