Ett snabbt inlägg

Slänger in ett inlägg bara för att jag har tråkigt nu dom sista minuterna innan Axel ska hämtas. Jag har städat, jag har diskat och jag har fixat bilderna på datorn. ska göra det lite bättre sen. Har så mkt skit bilder på datorn men som ändå är svårt att ta bort. töntig man är :)

när Axel är hämtat ska han få lite snabb mellanmål för fotbollen börjar redan 16.00 :O Jag passar på att gå ut med Molly medans.

Kom på att jag haft en jätte konstig dröm i natt. Och ja den handlar om tatueringen, jag som inte skulle tjata om den nå mer. Men jag drömde iaf att jag kom dit och skulle göra den, och han säger vänta jag kommer snart, Det är jätte mkt folk där och mer som en ungdomsgård. Jag väntar jätte länge! Sen söker jag upp han och frågar hur det går: Han säger: alltså nja jag vet inte om jag hinner idag, kan vi ta det nån annan dag? typ i december?

haha så var de med det. Nu ser jag att klockan är mkt, måste springa.. men han kanske får kvarsittning idag igen ;D hehe

btw jag tror mina bröst har krymp:O oh no haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0