Ett minne


Sofia taggade denna bild på mig i facebook och satan vad glad jag kände mig direkt! Inte för att bilden är så vacker men det dyker upp så många roliga minnen om just den dagen! Vi var hos vår lärare Bettan i Vintrosa. Det var 2:orna och 1:orna. Jag gick alltså i 2:an på gymnasiet =) Vi badade och solade vid Bettans pool och hade allmänt kul, käkade kakor och drack saft. Precis som det ska vara :)

Vi var även där denna sommar innan vi tog studenten, men då var det inget solväder men vi hade grymt kul iaf. Vi hade tipspromenad, charader och massor med annat kul =) Kommer verkligen sakna det och saknar alla där borta. (höll på att skriva hemma ) Men nu har jag ett nytt hem, men vilken tur att alla minnen fortfarande finns så man kan titta tillbaka lite då och då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0