Ergonomi

Kom hem för en liten stund sen från jobbet. Var där i 3 timmar och hade en myskväll :) Maggie från fysioterapin kom och pratade om ergonomi och hälsa.Vi var alla med i pratade om vad vi tyckte var jobbigt och belastande på kroppen, vad hälsa egentligen var, osv. Riktigt intressant faktiskt och bra att höra. Även fast lärarna maler på om ergonomin så måste man alltid bli lite påmind. Stå rakt med ryggen, armarna inte ovanför axlarna..

Själv är jag grymt jävla dålig på det. Just nu sitter jag som en hösäck och jag skäms. Jag ska försöka tänka på det mer.

Vi fick även en macka, blev en jätte god rostbiffmacka med grönsaker, som Annika hade beställt på jeanettes.. Sen fick vi julmust, glögg och sist men inte minst, pepparkakor med ädelost. mums! Jag försökte hejda mig, men för att erkänna så slank det nog i minst 8 st pepparkakor :P

Jag hade tänkt lägga mig och läsa nu, men jag funderar faktiskt på att se Public Enemies ist...



Natti. Imorrn är det tisdag och sen onsdag. dom dagarna gillar jag inte.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas det går bra på jobbet :)

Myskvällar är aldrig dumma :P

Hälsan är ganska intressant när man får veta saker som man inte har en aning om och vad man ska tänka på och vad man inte ska göra m.m.

Pepparkakor är ju bara såå GOTT :D

2009-11-16 @ 22:27:55
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0