En sak till

Måste lägga upp söt bilder jag tog på Molly. Vi klippte hennes klor och håret mellan trampdynorna. Det var så synd om henne men vilken tur att räddaren i nöden var där! Alltså jag ;P Satt och strök henne på magen medan jag sipprade på min glögg.. jag tror hon gillar mig ännu mer nu. Alltså efter det mentala stödet och vår roliga promenad vi hade ikv, hon garvade nog innombords när jag föll pladask i snöhögen efter att ha trampat fel haha

men nu ligger hon och myser på min matta. Vilket betyder att jag får första tjing på täcket.
Om molly ligger i sängen på hela täcket så får hon ligga där, vill ju inte såra hennes känslor hahahahaha
bild bevis. Hon tog till och med filten.. Vilken bitch!


Ja, jag hade gått och lagt mig :)






Nu ska jag sova! Jag skit i ögonbryna. jag orkar fan inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0