Emo på skedbesök

Torsdag, nu är det 6 timmars arbete kvar innan helg!
Nå dagen har inte varit så innehålls rik...

Jag och Axel hade iaf en rolig bil tur till och från Dollarstore haha
Jag började nynna på : heela skolan står i lågor tjalala
Så jag och Axel började sjunga på den och hitta på egna verser.
Ett litet smakprov ;)

Heela skolan står i lågor tjalalala la la la
Fröken ropar hämta vatten, barnen hämtar bara mer bensin.
Nu är skolan helt fösvunnen, nu så går vi hem och dricker vin
Efter vinet blir det party tjalalalala la la la


Fortsättning följer haha

När vi hämtade evo så fick hon även en show av oss ;)
Men det roligaste var när Axel skulle bjuda på Godis

Axel: Gillar du salta eller söta?
jag: Jag eller?
Axel: nää Emo

HAHAHAAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0