död

Ingen kan säga att jag har vart lat idag.
Somnade runt 3 tiden inatt och upp kl. 08.00.. käkade frukost och tog Axel till skolan. Direkt när jag kom hem så skottade jag parkeringen i kanske 15 minuter, hem för att byta om till träningskläder och mot fysion för ett träningspass på 1 timme och lite mer. Hem igen, byter kläder och går ut för att fortsätta skotta i kanske 45 minuter. Går hem och hämtar Molly för sin lunchpromenad. Axel ringer. Han har glömt plånboken. Får söka plånboken och sen mot Axels skola.

Strax efter 12 kommer jag hem, får ta av mig jackan och kura ner i mjukisbyxorna och äta mat framför Oprah.
Jag är helt död just nu, mina ben bara värker, tänk er känslan imorrn då? Jag kommer inte ens kunnat stå upp.

Nu har jag det jobbigaste kvar. Duschen. Funderar fan på att bada ist och skrubba mig ren och bara tänka..
Men just nu klarar jag inte av att kliva upp från stolen.

Kan iaf säga att satan vad snygga armar man kommer få av den där skottningen. Har nämligen ingen sån där smart spade som man drar snön mot snö högen.. Nej nej utan jag har lyft varje gång och gått 6 meter till snö högen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0