ciao

Känner mig helt seg, nästan som en mättnads känsla hela tiden. Ja det känns som om jag ätit hela tiden haha


Behöver väl inte skriva att jag inte gjort nått speciellt idag? träffade iaf Basse när jag skulle hämta Axel från skolan, han såg ut att frysa när han gick där i snön utan nån jacka, så jag erbjöd han skjuts hem =) Axel tyckte att jag också borde odla ett skägg. hahahaha 


Imorgon blir det full rulle på eftermiddagen. hämta Axel, ge han mellanmål, ta han till fotbollen, kolla fotboll, hem och äta, ta han till skytten, kolla skytte. kul jul. Ja nått måste man väl göra? Ska bli skönt med helg, då ska jag hyra film och ligga i sängen och glo =) Jag ska nog bli en soffpotatis på heltid. Sånt där känns alltid så kul på vardagen men när det väl kommer till kritan vill man dra på sig ansiktet och dricka vin :) men icke!


Nå nu ska jag lägga upp Axels nya skrivbord på internet Gellivare.cc (tror jag de heter) som mamma så duktigt byggt ihop i helgen men den var visst för stor :O


Fråga: Bara för mig som facebook knepar?




Nån sugen på att köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0